субота, 30. мај 2015.

DNEVNA DOZA SUNCA - ŠTA VOLITE DA RADITE ?



Dragi moji sta volite da radite, jel ste se to nekada pitali, šta je to što Vas ispunjava ? 

To što volite da radite nije bitno koliko posebno deluje nekom drugom. Važno je samo koliko je posebno za Vas. Kako da znamo šta je to što volimo da radimo...odgovori su uvek tu, samo pratite Vaš osećaj, odgovor je kad nešto volimo da radimo, da kažemo E, to obožavam, ispunjava me. :)


Dnevna doza Sunca : Kad radimo ono što volimo, onda dajemo tome osećaj smisla, ubiramo plodove, onda smo ono što jesmo. Raditi ono što nas zanima, do čega nam je stalo, to nam daje emocionalnu energiju. Pošto uglavnom znamo da su emocije naš vodič, a najjači magnet je naše srce, onda koga bismo trebali da upitamo, šta je to što volimo, čemu treba da pružamo pažnju, da dajemo našu energiju ?



Radite ono što Vas uveseljava, što Vam pričinjava zadovoljstvo, pružite tome ljubav, jer kad radimo nešto sa ljubavlju, sve je lakše.


Dragi moji, ja radim ono što volim, srećna sam i ispunjena kad znam da mogu da pokrenem Vašu energiju ka Vašim snovima, da živite Vaše snove, Vašu realnost.

Svakodnevno dobijam od Vas u inbox pitanja, reči koje mi znače - koje su meni vetar u leđa.
Drago mi je sto mi se javljate da Vam pomognem, ustvari da Vam pružim ruku spasa, pokretačku energiju za dalje, zaista ste svi divni i posebni. Čast mi je što sa svima Vama radim i što ćemo i dalje kreirati čuda, isceljenja i moć. 

Zahvalna sam što smo na istoj stazi i što živimo život u radosti i ljubavi. Želim Vam svima da sa lakoćom, radošću i ljubavlju živite život, a ja sam tu kad Vam ponestane motivacije odnosno energije, da Vam pružim ruku i dam Vetar u leđa. Ponekad nam treba svetionik da nam osvetljava stazu, zato nam se dešavaju slučajnost na našem životnom putu, jer definitivno ništa nije slučajno.

Moj uspeh i moje ostvarenje je kad znam da sam vratila nekome osmeh na lice, sjaj u oku i ljubav u srce. 

Radim ono što volim i ovo je moj rezultat, moj uspeh, Kako zračimo, tako i privlačimo.




Sa radošću Vas pozivam na moje i Vaše ponovno druženje, koje je 13.6 od 18 h u Mesnoj zajednici Gazela - Bulevar Milutina Milankovića 34 od 18 h ( predavanje je besplatno ), tema će biti Zahvalnost kao najjača i najdelotvornija molitva.
Dobro mi došli. :) 


Malo muzike za opuštanje, Probudite se i počnite da radite ono što volite :

Možete me naći :




Hrabro i sa verom u sebe, idite napred.




                                                                                   S ljubavlju, Aki Sunce



Нема коментара:

Постави коментар