понедељак, 4. мај 2015.

Pitanja i odgovori od Aki Sunce - Ljubav je....




Dragi moji stigla su mi pre nekoliko dana par pitanja u inbox na facebook-u, od jedne divne devojke. Želela je da čuje moje odgovore na njena pitanja. Jako sam bila srećna što mogu da pomognem u tom momentu. Zahvalna sam na divnim pitanjima.

Pitanja su glasila, citiram : Sta su po tebi predrasude? Tabui, bliskost, izraz "stalo mi je do tebe"...?

Moj odgovor je bio :  Predrasude su po mom mišljenju stvorene da bi sami sebi I drugima presudili to nas ograničava da živimo Slobodan zivot.....lažna uverenja...
Tabu je ono čega se ego plasi ...a bliskost je važna da osetimo jedinstvo sa drugim ljudima. 
Stalo mi je do tebe je važno samo ako tvoje biće oseti da je to istina. To je darivanje ljubavi, davanje sebe nekome. Stalo mi je znači da smo spremni da sa nekim idemo ravno napred I zajedno...stati pored nekog I voleti ga.

Odgovor divne devojke je bio : Prelepo si mi to objasnila. Hvala. -A šta bi za tebe bili izrazi "fališ mi", "boliš me" i "kad ćutim ja ćutim o tebi"?

Izraz fališ mi ili nedostaješ je izraz ljubavi da ti nedostaje tvoja druga polovina ...na taj način iskazujemo ljubav...nije samo Volim te ljubav već I ćutanje o nekom, lepe misli o tom nekom... E sad boleti nekog je po mom mišljenu fraza koja je preterana...ljubav ne boli...ljubav voli...tako da slaganje nedostaješ mi I boliš me ne ide...

Odgovorila mi je : Jako sam zadovoljna tvojim odgovorom. Rekla sam ti već da si ti jedno retko toliko pametno stvorenje.

Dragi moji čitaoci, ovo su odgovori iz mog ugla gledanja, mog sveta, srca i duše...želela sam ovo da podelim sa Vama jer sam sigurna da i Vi često razmišlajte o ovim temama. Možete me i Vi slobodno pitate nešto, ja ću se potruditi da Vam što brže odgovorim.

Još jedno veliko hvala divnoj devojci i njenim sjajnim pitanjima, zahvalna sam na mogućnosti da odgovorim baš ja na njene nedoumice. Divna si MJ. :)




Dnevna doza Sunca by Aki Sunce : Dragi moji jel znate koliko je važno postavljati pitanja sebi ? Pitati sebe o osećanjima, željama, mislima...uradite to...pitajte ❤ neka Vam Vaše biće da odgovore ❤  Pokrenite energiju i postanite magnet za sreću, ljubav I osmehe ( ako već niste ) . Ja Vas pitam sad Šta biste uradili u ovom momentu ? ❤

Od mene za Vas malo muzike za opuštanje i maštanje, uživajte u Vašem svetu, to Vam niko ne može oduzeti :


Možete me naći :


                                                                                                            S ljubavlju, Aki Sunce

Нема коментара:

Постави коментар