среда, 27. мај 2015.

ENERGIJA JE SVUDA OKO NAS







Dragi moji šta je po Vašem mišljenju Energija ? Energija je svuda oko nas, to volimo da kažemo. Da li smo mi energija, da li je sve što dotaknemo energija, da li nas energija okružuje ?

Dobro mi došli u Energetsku revoluciju, tako sam počela moje besplatno predavanje 23.5., čast mi je bila što su se ljudi okupili u tolikom broju da čuju šta je to što nas međusobno privlači.

Osećaj ispunjenosti potiče od posedovanje energije, ali energija ima dva izvora : 1. Fizički i 2. Emocionalni. 

Svi ponekad kažemo Voleo bih ili Volela bih da imam više energije,  takođe patimo i od hroničnog nedostatka energije, pitamo se zašto nam se to događa ?

Krećemo se zajedno stazom svog života, razvijamo se, razvijamo našu svest, promene su stalno prisutne, menjamo naš svet u željenom pravcu. Promene zahtevaju puno energije, iscrpljuju nas, bilo da su pozitivne, bilo da su negativne.

Energija nam daje da budemo ono što jesmo, pomoću nje usmeravamo pažnju na nešto, na nama je šta je to nešto ka čemu usmeravamo pažnju, ja Vam predlažem da usmeravate na ono željeno.

Kompletna energija se sastoji od fizičke i emocionalne energije, 30:70 je proporcija, tako da dragi moji, mi smo ljudi emocija, nismo samo telo. Važno je da balansiramo energiju i da je negujemo. Energija nam daje elan i entuzijazam, živost uma, sreću - ljubav u srcu i mir u duši.

Koja je razlika između lepog i privlačnog, to sam pitala drage goste na predavanju, stvar je vrlo jasna, lepo ne mora biti privlačno, a privlačno je uvek lepo, jer privlači lepotom iznutra. Privlačnost je energija, poseduje magnetizam, znajte dragi moji čitaoci da privlačimo SRCEM, ono je naš najjači magnet.

Dešava nam se da se pitamo Zašto smo neraspoloženi, koji odgovor dobijamo, hm. Predlažem Vam da zapišete u Vašu sveščicu i videćete kako ponekad naša pitanja nisu naša istina, onda shvatimo da to uopšte nije deo nas, zato je dobro zapisati ono što nas muči.

Dajte Vašem životu smisao, jer kad radimo ono što ne volimo, trošimo energiju i sve više i više smo iscrpljeni...to je zato jer nismo našli smisao u tome što radimo. 
Kad radimo nešto sa smislom, onda ima plodova, razloga, sreće, energije. Radimo ono što volimo, jer posao treba da nas ispunjava, a ne da nas iscrpljuje, jer ako mislimo da je drugačije to su nam uverenja koja su nametnuta. Da treba sa puno rada, da bude puno uspeha, a danas je uspeh kad radiš ono što voliš, e onda zaista stižu darovi i budete nagrađeni.

Ovo Vam prenosiim delić atmosfere sa predavanja :) Dragi moji gosti su osetili i energiju koja je zaista moćna i čarobna, na kraju je svako od njih izvukao Anđeosku poruku od Aki Sunce, to je zaista poseban trenutak za svakog ko dođe na predavanje, jer dobije ono što je pravo za njega. Uvek budu iznenađeni sa porukama, jer ne znaju kako su baš izvukli ono što njima treba u datom momentu, ali to je prosto energija, a Anđeli nam pomažu na našem putu.


Posebno sam srećna kada posle predavanja ljudi ostanu i razmenjuju iskustva, kontakte, bude i divnih fotografija, ovo je jedno čarobno iskustvo na koje Vas sa radošću pozivam. Moje i Vaše ponovno druženje je 13.6 od 18 h u Mesnoj zajednici Gazela - Bulevar Milutina Milankovića 34 od 18 h ( predavanje je besplatno ), tema će biti Zahvalnost kao najjača i najdelotvornija molitva.
Dobro mi došli. :) 

Prenosim Vam delić ove sjajne atmosfere ;)



.



Jako je lep osećaj kad znaš da privlačiš svojom energijom, na  predavanju sam se osećala energično iz nekoliko razloga : 1. Ljudi su došli privučeni mojom energijom, 2. Bili su jako zainteresovani za temu predavanja, 3. Drago mi je što ljudi dolaze iznova i iznova da slušaju šta imam da kažem, 4. Što su otpustili neke stvari koje su ih mučile, 5. Što su uradili prvi put neke stvari o kojima nikad nisu razmišljali, već su ih uzimali zdravo za gotovo, 6. Što sam videla na njihovim licima mir i sreću, 7. Zato što su kao i uvek do sada dobili odnosno izvukli baš onu poruku koja njima treba ( potvrde o tome svedoče i da se Anđeoske Poruke od Aki Sunce manifestuju jako brzo ), 8. Što su nakon predavanja jos ostali da razmenjujemo iskustvo . 

Srećna sam što sam ih podstakla da rade na sebi. To je definitvno DNEVNA DOZA AKI SUNCA, mojoj sreći nema kraja . VELIKO HVALA SVIMA 

Ps. Ja se izvinjavam na ovako dugom tekstu, možda ste navikli da pišem kraće, ali ovaj osećaj sa predavanja sam želela da Vam dočaram rečima, verujem da sam i uspela.


Malo muzike za opuštanje od mene za Vas :

Možete me naći :




Hrabro i sa verom u sebe, idite napred.



                                                                                                              S ljubavlju, Aki Sunce 

Нема коментара:

Постави коментар