петак, 29. април 2016.

ČETVRTI DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE




Dragi moji divni ljudi, izazov Vas je pokrenuo koliko vidim po Vašim komentarima i javljanjima putem e-maila. Čarobni ste i hvala Vam na tome.

Želim svima da Vam poželim divan Veliki petak, da Vam uđe mir u dušu, ljubav u srce i osmeh na lice.



Danas je četvrti dan, pišemo 30 stvari, događaja, ljudi NA kojima smo zahvalni.
Možete napistai više ili manje od 30, ali je bitno da bude iskreno, od srca.


Budi zahvalan/ zahvalna za ono što imaš i prestani se žaliti. To je dosadno svima, ne čini nikome dobro i ne rešava probleme. HVALA.

Današnji izazov izgleda ovako, DUBOKO SAM ZAHVALAN/ ZAHVALNA NA :


Prvi zadatak je 30 stvari, događaja, ljudi na kojima smo duboko zahvalni.

Drugi zadatak je da pozovete Arhanđela Uriela - Božiju svetlost da Vam da mudrost kroz pisanje ovih zahvalnosti, da Vas prosvetli pri donošenju novih odluka. Okružuje nas danas svojom svetlošću crveno-narandžaste-žute boje. Donosi Vam sjajne ideje kroz pisanje zahvalnosti.


Treći zadatak je da zapišete u Vašu svesku zahvalnosti i izgovarate današnju afirmaciju :

Ja sam ljubav, svetlost i izobilje sada i ovde i to je tako.




Četvrti zadatak je meditacija, koju možete čuti, klikom na sledeći link:  https://www.youtube.com/watch?v=kPpovfs5Ku4


Svako ko želi može i sada da se pridruži da učestvuje u izazovu, dobrodošli i slobodno mi se javite putem e-maila akisunce88@gmail.com, da ispratimo zajedno izazov zahvalnosti uz Anđele,  pišite na mail. 

Tokom ovog izazova ću Vam biti podrška, svi ste dobrodošli, širimo ljubav, svetlost i zahvalnost, pozovite i Vaše drage ljude da učestvuju sa nama.

Evo snimak emisije Jutarnja kafa, gde sam bila gost na temu Anđeli izobilja https://www.youtube.com/watch?v=6-nunaE64Y8

Možete me još pronaći i na sledećim linkovima :
4. Lepota iznutra i spolja - DAR LEPOTE                                             https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts

Želim Vam lep dan i čaroban dan, do sutrašnjeg druženja, budite mi nasmejani i radosni, još jednom SREĆAN VELIKI PETAK. 

S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 




Нема коментара:

Постави коментар