среда, 27. април 2016.

HVALA JE VELIKO KAO UNIVERZUM




Dragi moji sjajni ljudi ovaj post nastaje, jer ste me oduševili, izuzetno mi je drago što smo juče pokrenuli jednu divnu energiju rečima Zahvalnost i Hvala, taj izazov je mnogima od Vas bio neophodan. Nemojte da odustajate, ja ću Vam biti podrška svih 30 dana, to je proces promena i privlačenja divnih stvari u život. To sam i želela. Puno mi je srce od jučerašnjeg dana, još više jer sam shvatila kako jedan tekst može nekome da promeni svet i ugao gledanja, da pokrene čarobne stvari. Nekad nam je potreban taj vetar u leđa, a izazov Zahvalnost uz Anđele je upravo to.

Želela bih još da znate da ću na blogu pisati i o lepoti iznutra i spolja, jer smatram da je izuzetno važno da se negujemo u svakom smislu te reči, kako dame tako i gospoda.

‘’Lepota je u oku posmatrača’’ i uvek proizilazi iz naše duše i ličnosti ali estetika je potpuno druga stvar.

Odlučila sam se na to kao što piše u ovom citatu gore, estetika je potpuno druga stvar od lepote, ne bih želela da ispadne da se hvalim, ali želim da Vam iznesem nešto čime se ponosim.

Izabrana sam od 1.000.000 ljudi, baš ja i još 20 osoba da predstavljamo Youth generation odnosno Mlada generacija lidera 2016 u nezi lepote iznutra i spolja, mislim da sam dovoljno kompetentna da Vas posavetujem u toj oblasti, sve vezano za lepotu ćete moći da čitate ovde, biće zanimljivih tekstova iz mog sveta i na stranici koju možete posetiti Dar lepote, samo jednim klikom na ovaj link ćete moći da vidite šta ja tu sve radim.

Diploma Akademije lepote, savetnik za lepotu iznutra i spolja


Nema veze gde se nalazite, razdaljine je nebitna, jer granice ne postoje, zato su nam dostupne društvene mreže, skype, viber, da stupimo u kontakt. Sa radošću Vas očekujem sa pitanjima o lepoti, možete mi pored stranice Dar lepote pisati i na e-mail akisunce88@gmail.com, možemo zakazati i besplatan skype razgovor kad je u pitanju wellness - zdrav život, lepota, nega itd.


Pisaću Vam i o wellness-u - zdravom načinu života jer to nakon nekog vremena postaje Vaš life style, zdrav doručak, užine, kako da sa malo promenite ono što Vam ne doprinosi u životu. 

Za sve predloge sam tu, slobodno mi pišite na mail, sutra nastavljamo sa trećim danom zahvalnosti, javljajte mi utiske, stvaramo jedan čarobni krug, jer jedni bez drugih ne možemo da napredujemo i stvaramo bolji svet, svi smo važni.


Evo jedna pesma za ostatak dana INSPIRACIJA

Možete me još pronaći i na sledećim linkovima :
5. Lepota iznutra i spolja - DAR LEPOTE https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts

Želim Vam lep dan, do sutrašnjeg druženja, budite mi nasmejani i radosni. 

S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 







Нема коментара:

Постави коментар