четвртак, 28. април 2016.

TREĆI DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE





Dragi moji još jednom hvala na prihvaćenom izazovu Zahvalnosti, mnogo sam srećna što ste spremni da iz dana u dan pišete zahvalnosti. 

Danas je treći dan i nema odustajanja, tek smo na početku, potrebno je da istrajemo jer ovaj izazov sa razlogom traje 30 dana.

Ako je jedina molitva koju ćeš ikad reći u celom svom životu HVALA, to će biti dovoljno. 


Prvi zadatak je da napišete 30 stvari, ljudi, situacija na kojima ste SADA zahvalni, u ovom trenutku.
To izgleda ovako :


Drugi zadatak je da pozovete arhanđela Rafaela, pošto je danas njegov dan, četvrtak, da Vas okruži njegovom zelenom svetlošću dok ovo pišete i da Vas oslobodi svih fizičkih, mentalnih i emocionalnih blokada, koje su se skupile tokom prošlosti. Da se otklone i nestanu u svim vremenskim pravcima, odmah i sada, za Vaše najveće dobro i svih na koje se ovo odnosi.


Treći zadatak je da danas izgovarate afirmaciju : Ja sam miran/mirna, ja sam ispunjen/ispunjena ljubavlju i ja sam zdrav/zdrava i to je tako.




I naravno postavljam Vam vođenu meditaciju https://www.youtube.com/watch?v=kPpovfs5Ku4


Svako ko želi da učestvuje u izazovu je dobrodošao i može da mi se javi putem e-maila akisunce88@gmail.com, da ispratimo zajedno izazov zahvalnosti uz Anđele, slobodno mi pišite na mail. 

Tokom ovog izazova ću Vam biti podrška, svako je dobrodošao da učestvuje u izazovu, širimo ljubav, svetlost i zahvalnost, pozovite i Vaše drage ljude da učestvuju sa nama.

Evo snimak današnje emisije Jutarnja kafa, gde sam bila gost na temu Anđeli izobilja https://www.youtube.com/watch?v=6-nunaE64Y8

Možete me još pronaći i na sledećim linkovima :
4. Lepota iznutra i spolja - DAR LEPOTE                               https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts

Želim Vam lep dan, do sutrašnjeg druženja, budite mi nasmejani i radosni. 

S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 





Нема коментара:

Постави коментар