субота, 30. април 2016.

PETI DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE






Dragi moji evo došao je i novi dan, dan za novi izazov, kako ste zadovoljni sa prethodnih četiri dana? Reakcije su više nego sjajne, hvala Vam beskrajno.

Kada se ujutru ustaneš, zahvali na svetlu, na svom životu, na svojoj snazi. Zahvali na hrani i radosti življenja. Ako ne vidiš razloge za biti zahvalan, ti si jedini krivac za to. 

Prvi današnji zadatak je kao što znate, 30 zahvalnosti na stvarima, situacijama, ljudima, a to izgleda danas ovako :

Kada duboko udahnem i izdahnem shvatim da sam zahvalan/ zahvalna na :
1.............
2......
3...........
.
.
30...............

Ako bude manje ili više, nebitno je, samo je važno da je iskreno, od srca.

I naravno ovaj izazov možete početi i Vi koji ste tek sad videli objavu, krećete od ovog dana, subote, pa ćete nadoknaditi pred kraj izazova ono sa početka.


Drugi zadatak je naravno Anđeoski, danas je dan Arhanđela Zadkiela, okružite se njegovom čarobnom ljubičastom svetlošću. on će Vam danas pred Uskrs, dati slobodu, milost i zamoliti Vas da oprostite sebi i drugima, vreme je za to, zahvalite svim ljudima koji su Vas ikad povredili, jer da nije bilo njih ne biste ni Vi bili ovde sada. Kroz zahvalnosti danas spomenite milost, slobodu, oproštaj...


Treći zadatak je da napišete tri afirmacije koje su u skladu sa rečima oproštaj, prihvatanje i zavoleti sebe.

Primer : Ja sam voljna i spremna da prihvatim sebe u celosti i to je tako :)



I naravno četvrti zadatak je vođena meditacija, samo kliknete na sledeći link i uživajte, javite kako Vam se dopada današnji izazov, https://www.youtube.com/watch?v=FBWHxp-lTdk


Svako ko želi može i sada da se pridruži da učestvuje u izazovu, dobrodošli i slobodno mi se javite putem e-maila akisunce88@gmail.com, da ispratimo zajedno izazov zahvalnosti uz Anđele,  pišite na mail. 

Tokom ovog izazova ću Vam biti podrška, svi ste dobrodošli, širimo ljubav, svetlost i zahvalnost, pozovite i Vaše drage ljude da učestvuju sa nama.

Evo snimak emisije Jutarnja kafa, gde sam bila gost na temu Anđeli izobilja, možete poslušati : https://www.youtube.com/watch?v=6-nunaE64Y8

Možete me još pronaći i na sledećim linkovima :
4. Lepota iznutra i spolja - DAR LEPOTE                                             https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts

Želim Vam lep dan i čaroban dan, do sutrašnjeg druženja, budite mi nasmejani i radosni.

S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli


 






Нема коментара:

Постави коментар