уторак, 26. април 2016.

PRVI DAN ZAHVALNOSTI uz ANĐELE





Dragi moji divni ljudi, evo me ponovo u ovom našem Sjajnom trenutku. Odlučila sam da počnemo jedan izazov koji će trajati 30 dana, u pitanju je zahvalnost uz pomoć Anđela .

Danas je prvi dan zahvalnosti, počinjem ga sa rečenicom,

Bog Vam je danas dao dar od 86 400 sekundi. Jeste li iskoristili koju da kažete HVALA? 

Zahvalnost je najjača molitva Bogu - Univerzumu, jer kad Bog zna da smo zahvalni za ono što imamo daće nam još. I uvek će na sve odgovoriti sa Da, na Vama je da se setite 30 stvari na kojima ste zahvalni.

Kako to treba da izgleda :)


Pišete zahvalna ili zahvalan sam NA, to može biti situacija, osoba, stvar, šta god Vas raduje i usrećuje ili čak i ono što nemate, da bi Vam stiglo.

Primeri : Zahvalna sam na divnom danu, zahvalna sam na čitaocima mog bloga Sjajni trenutak, zahvalna sam na zdravlju mog bića, zahvalna sam na vazduhu, Suncu, zahvalna sam na divnim ljudima koji su oko mene itd.


Sad je na Vama da donesete odluku da počnete ovaj izazov, ja ću zajedno sa Vama proći kroz njega, svaki dan ću objavljivati ponešto vezano za taj dan.

Uz ovih 30 dana ćemo imati podršku Anđela, svaki dan ćemo se pomoliti određenom arhanđelu koji je odgovoran za taj dan. 

Danas je utorak, dan arhanđela Šamuela, bezuslovne ljubavi, on će nam pomoći da ove zahvalnosti koje danas napišemo budu ispunjene ljubavlju i da se što pre ostvare i da ono što imamo dobijemo u još većoj količini.


Da obnovimo šta treba da radite :
1. da napišete 30 stvari, situacija, ljudi na kojima ste zahvalni,
2. da pozovete Arhanđela Šamuela da Vas ispuni ljubavlju i unese ljubav u svih 30 zahvalnosti, ako i ne bude 30 nemojte da se sekirate, biće kroz nekoliko dana.
3. na kraju pustite muziku za opušanje, link sam Vam stavila ispod teksta.

Ljubav je osnov svega, ljubav je istina i to nemojte nikad zaboraviti :)

Srećan početak izazova i želim Vam puno uspeha da kroz ovaj izazov od 30 dana osvestite koliko ste Vi moćna bića, a u tome ćemo Vam pomoći Anđeli i ja,

Svako ko želi da učestvuje u izazovu je dobrodošao i može da mi se javi putem e- maila akisunce88@gmail.com, da ispratimo zajedno izazov zahvalnosti uz Anđele, slobodno mi pišite na mail.

Muzika za opuštanje od mene za Vas

 Možete me pronaći i na ovim linkovima :
ANĐELI https://www.facebook.com/groups/andjeoskeporuke/?fref=ts
AKI SUNCE SVET https://www.facebook.com/akisunce/?fref=ts
NAKIT SUNCE AKI SUNCE https://www.facebook.com/nakitsunce/?fref=ts
LEPOTA IZNUTRA I SPOLJA - DAR LEPOTE https://www.facebook.com/darlepoteoriflame/?fref=ts

S ljubavlju, Aki Sunce i Anđeli 



Нема коментара:

Постави коментар